کاریکاتور/ اول میریم هتل 5 ستاره خاله جانِ مامانت!
|
سلام خدمت همه همکلاسی های عزیز امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه و از اوقات فراغتتون (البته اگه اوقات فراغتی واستون مونده باشه)بهترین استفاده را کرده باشید حتی اگه به این سبک باشه .... |

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت 23:47 توسط آسیمه عابدینی
|

