توجه توجه!!!!!
سلام خدمت دوستان آموزش محور
با توجه به درخواست دوستان در ارتباط با اطلاع رسانی کار کلاسی مدیریت کیفیت و بهره وری به اطلاع دوستان می رسانم:
انتخاب یک موضوع مقاله تا چهارشنبه همین هفته یعنی ۱/۰۸/۹۲ که باید در طول ترم نوشته شود.
انتخاب دو یا سه مقاله در ارتباط با مدیریت کیفیت تا چهارشنبه همین هفته یعنی ۱/۰۸/۹۲ البته توجه داشته باشید که باید از تکنیکها و روشهای جدید مدیریت کیفیت استفاده شده باشد که بعد از تایید استاد باید توسط دوستان در کلاس کنفرانس داده شود.
+ نوشته شده در شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت 18:12 توسط آسیمه عابدینی
|